VIZUÁLIS MÁRKAÉPÍTÉS AZ INSTAGRAMON

"Fotózd le egy napodat! Legyen saját identitásod! Posztolj minden nap! Mesélj történeteket! Mutasd be a márkádat! Legyél érdekes!

Legyen változatos a tartalmad!

Legyél különleges!"


Biztos vagyok benne, hogy találkoztál már ezekkel a mondatokkal! Ha nem is az összessel, egyel biztosan!

A mai modern kor elvárja, hogy a folyamatosan feltörő alkalmazások használatával tisztában legyünk és megjelenjünk rajtuk cégszerűen. Az idő halad, mi pedig már nem egy újsághirdetésben mutatjuk meg magunkat, hanem az online felületeken.


Ezek a felületek pedig akkor a leghatékonyabbak, ha tudjuk, hogyan kell őket használni, melyik, mire való.

Azt is tudnunk kell, hogy kinek és hogyan kommunikáljunk, ha a megfelelő célközönséget szeretnénk elérni.


A közösségi média egyik kulcsa, az Instagram. Sokan használják, de nem elegen és nem elég jól.

Az igazi, tudatos felhasználással kevesen élnek, mert bármennyire is van már benne a hétköznapjainkban a posztolás, a képek felhasználása, a legtöbben akkor sem tudják, hogy milyen kincseket rejt magában ez a felület. Nem tudják, mit, mikor, hogyan kell kiposztolni ahhoz, hogy lojális követőket, belőlük pedig vásárolókat generáljunk.

Pedig az Instagram egy nagyon izgalmas és hatásos felület, ahol képekkel mesélünk, ezeken keresztül mutatjuk be vállalkozásunkat, termékeinket, szolgáltatásainkat.


Az elmúlt évek tapasztalatai alapján gondoltunk egy nagyot és Csábi Borókával, a Te vagy a brand tulajdonosával és marketingesével összeraktunk egy 2 napos képzést, ahol nem csak az alapokat tanítjuk meg, hanem belemegyünk az identitáskeresésbe, képek típusaiba, a történetmesélésbe, de még abba is, hogy a napi posztokhoz hogyan lehet használni a telefonodat és mitől lesz egy kép jobb annál, mint amiket most készítesz.


Egy olyan anyagot raktunk össze, ami segít megérteni az Instagram működését, a beállításokat, a hashtageket, a követőszerzést, és a jó profilképet is.

Mindezt kibővítettük egy vizuális márkaépítés tananyaggal, ami példákon keresztül segít megtalálni a saját stílusodat, sok-sok téma ötletet ad a posztoláshoz. Azt is elmagyarázom, hogy mikor van szükség a profi fotókra és mikor lehet a posztoknál a telefonos fotókat használni. És, ha már telefonos képek. Miután megmutattam, hogy mitől lesz jó egy kép és mivel rontjuk el igazán, utána egy gyakorlati rész következik. A képzés során te is fogsz fotókat készíteni, amit ki is fogok elemezni és építő jellegű tanácsokkal ellátni.

Zárásképp szó lesz applikációk és filterek használatáról, amik segítik elérni az önazonosságot, egyediséget és a posztolásokat.


Potyondi-Galasi Orsi

Te vagy a brand

Csábi Boróka